از پیستون موتور خودرو خود چه می دانید؟

همینطور نگه داشتن موتور در دورهای بالا در مواقع غیر ضروری، فشار وارده به پیستون و ضریب حرکتی آن را بالا میبرد که باعث به فرسایش و اختلال عمل آن میشود. کلیدی توجه به این که 2 شیار در پیستون ایجاد شده ، همین پیستون وابسته به یک سیلندر 2 سوپاپ می باشد. در بدنه پیستون، به جهت ممانعت از انتقال گرما به تحت پیستون از رینگ های فولادی استعمال می شود. رینگ پایینی رینگ روغن است. به عبارتی طور که می دانیم، عمل یک پیستون در موتور خودرو، زیاد شبیه به وظیفه پاها در دوچرخه سواری است. پس اکنون که کلیدی پیستون و نقش آن در کارایی خودروی خودتان آشنا شدید، مطلقا متوجه شدید که سوای این قطعه و یا این که در اثر فساد پیستون خودرو، عملیات احتراق و به تبع آن، حرکت خودرو مختل شده و صورت نمی پذیرد. در این پیستون تاج پیستون ، محل رینگ ها و دامن پیستون به شکل یک واحد و یک جا ساخته می شود. موتورهای دو روزگار نیازی به حلقه روغنی ندارند چرا که روانکاری گزینه نیاز آن ها بوسیله روغنی که اهمیت گازوئیل مخلوط شده تامین می شود و اصولا حساس یک محفظه روغن جداگانه نمی­باشند. لقی میان پیستون و سیلندر باید به حدی باشد که منجر ارتقاء کمپرس و قدرت موتور شود. قطر پیستون های موتور اتومبیل در بین 76 تا 122 میلی متر (3 تا 4 اینچ) تغییر‌و تحول می کند.همه پیستون ها می بایست هم وزن باشند تا موتور مبتلا لرزش نشود. هم چنین پیرایش سیلندرها به جهت کمتر شدن لرزش دوچندان اهمیت است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار متعددی برای کاهش لرزش داشت. البته وقتی که سیلندرها روبه بر روی نیز یا این که v صورت اند، لرزش یکدیگر را خنثی میکنند. وقتی تسمه تایم ببرد، ریتم گشوده و بسته شدن سوپاپ ها بهم میریزد و درصورتیکه به دور موتور بالا باشد، بسته به طراحی موتور به احتمال فراوان سوپاپ مهم تراز رویی پیستون برخورد می‌نماید و غیر از شکسته شدن خود سوپاپ سبب ساز آسیب دیدن پیستون نیز میشود. به جهت اشخاصی که هر دسته نگرانی در مورد دقیقا کجا و همینطور هدایت در گزینه چگونگی استفاده از پیستون و میل لنگ ، شما شاید می توانید اصلی ما در صفحه وب تماس بگیرید.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.