استعداد اکتساب از طریق استخدام بازاریابی

[ad_1]

حال و روز نامزدها دیجیتالی متصل و اجتماعی درگیر است. این افزایش کار خود را جستجوهای نیز هست. اگر شرکت شما می خواهید برای جذب استعدادهای برتر شما نیاز به استخدام, استخدام, بازاریابی حرفه ای.

استخدام بازاریابی است نه یک چیز جدید. اما از آن است که تعداد زیادی از پچ پچ های این روز است. آن است که تقریبا وجود دارد با هوش مصنوعی (AI) و cryptocurrency به عنوان مهمترین و صحبت در مورد موضوعات کسب و کار.

وجود مهارت های مختلف مجموعه در استخدام بازاریابی است که باید به کار گرفته شود در هنگام جذب افراد به درخواست برای پوزیشن های باز. استراتژی های مختلف و تاکتیک های هموار کردن راه برای استخدام بازاریابی حرفه ای برای spellbind کاندیداهای خوبی برای این شرکت جای خالی.

استخدام بازاریابی ورودی سحر و جادو است شما می توانید عمل زوم را استخدام قدرت بازاریابی و نام تجاری کارفرما به سطح دیگری. وقت آن است که برای کار دقیق پیدا کردن راه های بهتر برای استخدام درجه یک نامزد. شرکت ها می توانید شروع به کاوش در استراتژی های مختلف و ابزار و فن آوری.

بازاریابی محتوا

استخدام تیم بازاریابی برای انتشار محتوای مورد نامزد personas. زرنگ و دانا جویندگان کار در حال انتظار بیش از این از مد افتاده و خسته کننده متن-تنها کار تبلیغات است. به هدف دید و برای رسیدن به فرصت های شغلی, شما با استفاده از بازاریابی ورودی برای به اشتراک گذاشتن دانش در مورد مخاطبان خود را در استخدام خود را کپی کنید. بازاریابی ورودی می تواند شامل ترویج شرکت خود را از طریق درگیر نوشتن شرح شغل و مغناطیسی آگهی استخدام. آن را نیز می تواند شامل رسانه های اجتماعی پست شغل, سرحال کارمند تصویری, داستان تحریک کننده حرفه ای وب سایت ها و وبلاگ ها.

بدون در نظر گرفتن کانال این فرم از محتوا نیاز به نگه داشتن مداوم تم تمام راه را از طریق. این راه را تحریک علاقه نامزدها.

دیجیتال خود را ارائه کمک در شکل دادن به نام تجاری شرکت خود را درک. تصاویر در مورد شرکت, فرهنگ, رهبری و کارمند جو درخشش را از طریق. بدون شک نامزدهای بالقوه را ببینید شما به عنوان جدید خود را به کارفرمای آینده نگر و یک مکان ایده آل برای کار.

اجتماعی استخدام

هنر استفاده از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن نامزدها افزایش کارفرما به ارزش و فرصت های شغلی شناخته شده است به عنوان جذب اجتماعی است. به طور مستقیم یا غیر مستقیم از نامزدها می تواند در تماس با تحقیق ردپای دیجیتال خود و پروفایل های اجتماعی. شما می توانید با دعوت از نامزدها برای بررسی فرصت های شغلی فقط با استفاده از طبیعی و اجتماعی استخدام استراتژی است. های معنی دار محتوا اجازه می دهد تا نامزدها به دنبال و تعامل با شرکت در کانال های رسانه های اجتماعی.

شما همچنین می توانید از انجمن های مختلف که در آن مردم در حال حلق آویز کردن بحث در مورد دیدگاه های خود در مورد شرکت های مختلف. آیا چشم پوشی نیست مکان های که در آن مردم هستند و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات خود را در مورد محیط کار در شرکت های مختلف. آنها ممکن است با استفاده از این کانال های اجتماعی برای به دست آوردن بینش های اضافی به فرهنگ سازمانی و جنبه های دیگر که تاثیر زندگی یک کارمند.

نام تجاری کارفرما

به عنوان یک کارفرما اعتماد بازاریابی ارزش شرکت نامیده می شوند به عنوان کارفرما نام تجاری. به طور کلی نام تجاری کارفرما سرد روش برای تنظیم کسب و کار خود را جدا از رقابت است. مدرن استراتژی استخدام تقاضا است که شما به عنوان کارفرما تاثیر گذاری و مدیریت شهرت خود را. این به شما یک مزیت در جذب و استخدام تازه و استعدادهای برتر برای کار در این شرکت است.

اجازه دهید به یاد داشته باشید برای ترویج کلمه از دهان هنگام اجرای استراتژی نام تجاری خود را.

__________

[ad_2]

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *