ایسیو ECU چیست؟

این ایسیو 3 کانکتور و 84 مبنا دارااست و روزنه گاز آن از نوع برقی است. این ایسیو 35 اساس دارد. این ایسیو ها 3 کانکتور و 80 مبنا دارا هستند که یک عدد از کانکتورها خالی است. اهمیت آنکه ایسیوها درابعدا نسبتا کوچک طراحی می شوند ولی مهم اجزای زیاد متعددی می باشند که در تحت به مهترین اجزای ECU می پردازیم. همین ایسیو ها سه کانکتور و 84 پایه دارا‌هستند و برنامه همین ایسیوها به جهت دریچه گاز فلزی و روزنه گاز پلاستیکی تفاوت دارد. از طرف دیگر همین روز ها تمامی خودروها پیچیده خیس از قبلی طراحی می شوند و بردهای تخصصی ایسیو این نقش را بیش از بقیه قطعات به عهده گرفته اند، چرا که ایسیوها همانند مغز انسان فعالیت می کنند، داده هایی را گرفته، پردازش کرده و آن را به خروجی ها منتقل می کنند. کانکتور همین ایسیو مثل سری S2000 میباشد و حتی قابلیت و امکان جابجایی موقت آن هم وجود دارد. به طور کلی ایسیو های والئو J34 جایگزینی به جهت سری قدیمی و تازه ایسیو های S2000 در اتومبیل های ایسیو یدک پژو 206 هستند. ایسیو ماشین های 206 تیپ 1 و 2 و 3 نوع 83 و 86، از گونه S2000 ساژم میباشد که خلل رایج آن خاموش شدن اتومبیل در حرکت است. در ادامه پرکاربردترین ایسیو ها در ماشین های سواری ایرانی را ملازم مهم شکل دقیق آن ها گردآوری کرده ایم. این ایسیو بر روی خودرو های 206 اصلی دسته بهینه TU3A اهمیت حجم 1361 سی سی هستند و در تیم روزنه گاز آن ها، موتور برقی روزنه گاز به جای استپر موتور به جهت تهیه دور آرام شده، جایگزین شده است. ارتقا میزان جریان هوا به درون موتور توسط سنسور متر جریان هوای عده ای (MAF) انجام می شود تا بتواند سوخت تزریقی را تغییر‌و تحول دیتا و نسبت ادغام را در محدوده مناسب قرار دهد. معمولا ایسیو طوری بسته می شود که کاهش در معرض زخم قرار بگیرد زیرا قطعه حساسی میباشد و مواردی همچون جدا ناگهانی کابل باتری، آب خوردگی، دستکاری پین ها، کنده شدن پین یا این که خم شدن پین و دستکاری نوع سیم ها، و هم اتصال کوتاه در مدار برق خودرو، می توانند منجر فساد ایسیو یا از فعالیت افتادن آن شوند که هزینه های متعددی در پی دارد. پس از اتمام رانندگی با یک دورخارج نمودن فیوز و باتری و قرار دادن دوباره آن، ایسیو ریست خواهد شد. سفارش می گردد برای اطمینان یافتن از اجرای صحیح مراحل ریست کردین ایسیو، از تندرست بودن کامل باتری اطمینان حاصل کنید، چنانکه باتری در گیر نقص فنی باشد، منبع انرژی کافی برای ریست نمودن ایسیو از در میان می‌رود و این مورد قضیه به دستگاه ایسیو و خودروی شما زخم خواهد زد. آشنايي مهم شیوه عيب يابي و برطرف نمودن عیب يك سيستم انژکتوری از ضروريات اوليه اي می باشد که می بایست هر تعميرکار ؛ از آن اطلاع کافی و مورد نیاز را داشته باشد.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.