باتری پژو پارس چه مشخصات و ویژگی هایی دارد

در پایان می بایست سیستم اگزوز Super SP و سیستم صوتی «هارمن کاردون» را به عنوان پایانی تغییرات ایجادشده در این اتومبیل بر شماریم. به تیتر نمونه ، درصورتیکه یک سیلندر در یک موتور چهار سیلندر در گیر ایرادی شود ، این ماشین 25 درصد اقتدار خود را از دست می دهد. اخیراً یک روز صبح به مدت دو ساعت در راه‌بندان ایستادم. باتوجه به بررسی های انجام شده مصرف سوخت پژوپارس تیو فایو جمهوری اسلامی ایران ماشین در سیکل ترکیبی درون شهری و برون شهری، عدد 7.5 لیتر اعلام می شود که در مقایسه با موتورهای ساده چیزی نزدیک به 2 لیتر کمتر است. بهگفته مهندسان ایرانخودرو، این تغییرات صورتگرفته بر بر روی TU5، باعث شده تا سطح دوام این موتور ارتقا پیدا کند؛ از سویی در زمان استفاده در نسخههای دندهای ماشین های B و C، مصرف سوخت متوسط نزدیک به ۷ لیتر بهازای هر ۱۰۰ km را داشته موتور tu5 پارس باشد. TU5 در محصولات گوناگون متعدد است، ادامه داد: مصرف بنزین در خودروی تارای مجهز به این موتور در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش به طور میانگین هفت لیتر خواهد بود؛ این موتور با استاندارد یورو پنج است. ترمزهای ABS و EBD نسل تازه پژو پارس مانع از قفل شدن چرخ های خودرو در زمان ترمز گیری های شدید شده و از سر خوردن اتومبیل در جاده پرهیز میکنند،همچنین این نمونه از ترمزها به شما قابلیت در دست گرفتن و فرمان پذیری را در زمان ترمز گرفتن خواهند داد. این فرآورده را می قدرت مهم تغییرات جزیی به استاندارد یورو 6 افزایش داد. علیرضا رزم حسینی در لبه این بازدید، حساس تاکید بر ساخت رقابتی خودرو، گفت: ایران ماشین با ارتقا تولید قابل ملاحظه ای روبرو شده و تعهدات همین شرکت نیز به سرعت درحال انجام هست و تا انتها سال تمامی معوقات را تحویل خواهد داد. TU5 و سقف شیشهای نیز خبر داد. در گزینه اتومبیلهای مقرون به صرفه، به کار گیری از گیربکس چهار سرعته اتوماتیک کهن را می اقتدار حیاتی رغبت به نگه داشتن بها در سطح رقابتی زیر تفسیر داد. وزیر صمت، مهم تاکید بر طراحی و عرضه مدل های تازه خودرو، گفت: باید حیاتی ساخت بازار رقابتی مردمان شریف جمهوری اسلامی ایران از خودروی مناسب، حیاتی کیفیت و ارزش مناسب برخوردار باشند و اساسی اعتنا به مرکز تحقیقات خیلی لطف که کشور‌ایران خودرو دارااست بایستی به این سمت حرکت کنیم. بهعنوان مثال اکنون میدانیم که موتور TU5 بهدلیل سابقه درخشان خود در 206 تیپ 5، تولید صدای ناچیز و مصرف سوخت مطلوب مورد دقت عدهای از خریداران و منتقدان قرار دارد. TU5 به نوعی مثال ارتقا یافته موتور TU3 محسوب می‌گردد که پیشتر بر روی پژو ۲۰۶ تیپ دو امتحان خویش را پس داده بود، البته TU3 از مشکلات زیادی برخوردار بود و از نظر شتاب و قدرت هم ضعفهای فراوانی داشت. همین موتور ۱۵۹۸ سیسی حجم دارد و ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ در آن دیده میشود. بهزودی محصولات پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته و پژو ۲۰۷ دستی ۶ سرعته هم به همین موتور مجهز میشود. حق بیمه مبنا فرد ثالث برای پژو پرشیا که 4 سیلندر دارد مبلغ 1.564.200 تومان است. مقیمی همین موتور را اولیه موتور تولید درون دانست که به فناوری پمپ روغن اهمیت مقدار متغیر روغن خروجی مجهز شده میباشد و گفت: این فناوری قابلیت و امکان کنترل فشار روغن در موردها غیر حتمی و بالطبع کمتر مصرف سوخت و بهبود راندمان موتور را سبب می شود. همین پیشرانه به سامانه زمانبندی متغییر سوپاپها یا به عبارتی CVVT مجهز و پمپ روغن متغیر بر بر روی آن کارگزاشتن شده است. مهمترین مزیت موتور EF7 این امکان دوگانهسوزی آن میباشد و اهمیت صرفنظر از مواردی چون ساخت خلل برقی در مدلهای اولیه، می توان آن را یک پیشرانه قابل اطمینان دانست. اختلال دوم در خصوص حساسیت واشر سرسیلندر نسخه XU7 میباشد که در رخ استفاده ناصحیح و فشار بالا و یا کوچکترین نقص‌ در سیستم خنک کننده به سرعت به نقص‌ برمیخورد. ممکن است فکر نمایید پژو ۲۰۶ فقط در ۲ مدل هاچبک و صندوقدار ساخت شده میباشد البته باید بدانید که ۲۰۶ در مدل های هاچبک ۳ درب، هاچبک ۵ درب، صندوقدار، استیشن و حتی کروک هم تولید شده میباشد که نوع های ۳ درب و کروک هم به تعداد فراوان محدود در مرزو بوم حضور دارند. زیرا از موتور TU5 پژو ۲۰۶ به کار گیری می کند در عاقبت از سایر دسته های پارس به شدت قلیل سر و صدا خیس و ناچیز خرابی تر و اندک مصرف تر است. علاوهبر ایراداتی که به جهت نمای ظاهری همین ماشین بیان کردیم، مشخصات فنی پژو پارس tu5 هم از مشکلاتی زیرا عدم هماهنگی گیربکس اهمیت سیستمهای انتقال اقتدار و همینطور کششپایین پیشرانه در به دور موتورهای بالا یا در دندههای سه و چهار رنج میبرد. در ایجاد پژو پارس از پیشرانه XU7 در دو تیپ L3 و L4 استفاده شد.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.