برنامه بدنسازی 4 هفتهای برای عضله سازی – فیتنس پرو

اما هنگامی در آیتم بدنسازی تحقیق کرد، فهمید می بایست تغییرات بزرگی را ساخت کند. زمانی که بتازگی دبیرستان را آغاز کردم بخاطر وعدههای سنگین غذایی که میخوردم خوشبختانه به وزن ۶۵ کیلوگرم رسیدم. به جهت مثال ۱۰ تکرار که قرار پرس بالا سینه انجام بدید وزنی را انتخاب نمایید که حداکثر تعداد تکراری که توانمند به انجام می باشید دربین ۶-۸ تکرار باشد و پس از آن وزنه سبکتر را انتخاب کنید. ۱۰ تااز بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون که می بایست این الان دانلود کنید! در یک برنامه بدنسازی مبتدی و تازه کار ، ورزشکار باید بداند که تا از مبنا و شالوده خویش را توانمند نکند نمیتواند یک تن فراهم برای خود بسازد. اپلیکیشن های تمرین در منزل و باشگاه، بدنسازی و وزنه برداری متعددی وجود دارا هستند که می توانند شما را راهنمایی نمایند و به شما کمک کنند تا به راحتی به هدف ها خویش برسید. تن خود در تمام مدت صاف نگه دارید و تا حد قدرت خویش همین فرم را مراقبت کنید. بدین ترتیب اطمینان حاصل نمایید که هر شب به اندازه کافی خواب راحت دارید (حدود ۸ – ۹ ساعت). از این رو، در تمام روند آن به یک مربی نیاز دارید که شما را در طول مسافرت راهنمایی کند. علاوه بر مواد مغذی (پروتئین، کربوهیدراتها و چربیها) تن شما هم نیاز به مواد مغذی (ویتامینها و مواد برنامه 6 ماهه بدنسازی معدنی) دارد. شما بایستی برنامه خود را از مربی اخذ کنید، البته این مربی باید علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک، به روز نیز باشد و از پایانی متدهای این ورزش، تدبیر به اندازه داشته باشد. چنانچه استراحت به اندازه نداشته باشید، حرفه های عضلانی به خوبی ترمیم نمی شوند و شما نیز هیچ تغییری در تن خود احساس نخواهید کرد به روایتی می اقتدار گفت همگی کارایی هایتان بی فایده خواهد ماند.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.