خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

به جهت مثال می توان به ردوبدل میل سوپاپ فابریک حساس میل سوپاپ رتبه بالاتر اشاره کرد که این تغییر‌و تحول معمولاً سبب ساز برهم تناول کردن تهیه و تنظیم موتور در دورموتورهای زیر میشود ولی در عوض توان موتور را در دورموتورهای بالا ارتقاء میدهد. همین عمل می تواند سبب افزایش حدود 10 الی 15 اسب بخار قدرت موتور شود ولی قابل ذکر است که بده بستان مسیر اگزوز به طور معمول حساس حذف شدن کاتالیزورها همراه است که ممکن می باشد به جهت اخذ معاینه فنی دردسرساز شود. واجب به ذکر هست که بوش سیلندر، حلقه و پیستون در کنار یکدیگر کار می نمایند و خرابی یک از همین قطعات، موجب بروز ایراداتی برای دو قطعه دیگر خواهد شد؛ همین قطعات سبب انفجار بنزین و در نهایت فعالیت کردن خودرو می شوند و نیروی به دست آمده از همین انفجار را به شاطون و میل لنگ انتقال می دهند. صدای جذاب پیشرانه در کنار بکفایرهای ریز خروجی از اگزوز در زمان ردوبدل دندهها می تواند از جمله دیگر جذابیت مختص رانندگی اصلی چنین خودرویی باشد و در جمع می بایست رانندگی کلیدی این کودک شیر نسبتاً کهنسال را تجربهای خوشایند در وضعیت فعلی بازار اتومبیل کشورمان توصیف کرد. همین کار باعث ارتقا نسبت چگالی و افزایش شدت انفجار سوخت در گوشه و کنار احتراق میگردد که به ایجاد توان بیشتر سبب ساز میشود، اما هزینه بالای تعویض پیستون و افزایش حساسیت عمده پیشرانه نسبت به کیفیت بنزین از پاراگراف نکاتی میباشد که در مورد همین طرز تیونینگ باید مد نظر قرار دهید. پاسخ را بایستی در مقدار پاشش بنزین و زمان جرقهزنی جستجو کرد؛ در واقع برنامههای فابریک کارخانهای به شکلی متن می‌شوند که خودرو دست کم مصرف سوخت و آلایندگی با بیشترین استمرار را داشته باشد، ولی در صورت پاشش سوخت بخش اعظم و جرقهزنی در بازه زمانی زمانی سریعتر، می توان شدت انفجار را ارتقا داد که سبب افزایش اقتدار موتور میشود، اما اینکار در مقابل می تواند به کمتر استمرار پیشرانه، ارتقا دمای کارکرد موتور و مسائلی از همین دست باعث شود. جواب این سوال بله است. همین گفته به این معنا می باشد که باید هرآنچه در قدرت داریم به خرج دهیم تا هوای محل ورود به پیشرانه اساسی کمترین میزان انحصار وارد و حساس کمترین اصطکاک بیرون شود. انجام پروژهای مشابه به همین در صورتی که اهمیت قطعات مهم و نزد تیونر دلسوز انجام شود، میتواند فی مابین ۱۵۰ تا ۱۸۰ اسببخار به قلب کوچک خودرویتان تزریق کند. در فرآیند نخستین فرسودگی حلقه های پیستونی روغن مازاد تبدیل به گاز شده و سبب ساز ساخت فشار بیش از حد در داخل کارتر می شود، که روغن بیشتری از طریق دریچه PCV و در نهایت به محل ورود هوا می رسد، همانطور که در بالا ذکر پیستون ترمز پراید شد. اما این محبوبیت بی ادله نیست و استدلال آن مستعد بودن TU5 به جهت اقتدار های بالا پیستون توربو tu5 تر میباشد . ولی ماجرای میل سوپاپهای افترمارکت که به جهت تقویت استعمال می‌گردد لزوماً به مسابقهای شدن پیشرانه باعث نخواهد شد و میتوان از میل سوپاپهایی به کارگیری کرد که برای کاربرد شهری اتومبیل هم مناسب باشند. قدم بعدی میتواند برنامهریزی مجدد ECU باشد که اما همین آیتم را در خصوص تمامی خودروها توصیه نمیکنیم، چرا که در این شرایط برنامه عادی موتور حساس یک برنامه مالامال ریسکتر جایگزین میشود و پیشرانه بیش از پیش به کیفیت بنزین و مواقعی از این دست مهم خواهد شد. همانطور که می دانیم زادگاه این اتومبیل فرانسه میباشد و سال ۱۹۹۸ جایگزین ماشین دوستداشتنی پژو در کلاس سوپرمینی ها به این معنی که ۲۰۵ شد . ولی پژو 206 حاضر در همین آزمایش تقریباً به همگی قطعات گفته شده مجهز هست و اهمیت تخمینهای تئوری و بررسی بر بر روی سیستم داینو در حدود 130 الی 140 اسب بخار اقتدار ایجاد می‌کند که ارتقاء قابل توجهی را نسبت به توان 105 اسب بخاری نسخه فابریک نشان میدهد. در همین گزینه نیز برندهای متفاوتی خارجی و ایرانی (تورنادو) به جهت موتور TU5پژو 206 وجود داراست و میتواند حدود 5 اسب بخار قدرت را به پیشرانه طولانی تر کند، ولی حساس است بدانید که مسیر محل ورود هوای پیشرانه، یک ساختار آیرودینامیکی مهم و پیچیده محسوب می گردد و اصلاح همین بخش به شکلی که در کلیه دور موتورها بهتر از قطعه فابریک و کارخانهای فعالیت کند چندان بی آلایش نیست. گام بعدی میتواند اصطلاح مسیر ورودی هوا به پیشرانه (intake) باشد. در این راستا، اول قدم میتواند بده بستان تیم اگزوز فابریک اصلی مسیر اگزوز ناچیز اصطکاک کل استیل باشد که برای پژو 206 اساسی برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، برای مثال جور ترکیهای سوپر اسپرینت که سابق بر همین با رقمی در حدود 5 میلیون تومان قابل خرید بود درحال حاضر بیش از 12 میلیون تومان بها داراست و ظاهراً به جهت گروه اگزوز حرفهای اهل ایران EngineArts نیز باید رقمی در حدود 6 میلیون تومان را کنار گذاشت. در صورتی که شما هر مدل سوالی در ارتباط حساس چه جایی و نحوه استعمال از رینگ پیستون تیوفایو دارید، می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.