قابلیت نمایش پست‌های پیشنهادی به صفحه اصلی اینستاگرام اضافه شد

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،پست‌های پیشنهادی (Suggested Posts) پس از رفتن به انتهای صفحه فید و نمایش پیغام «You’re all caught up» به کاربر نمایش داده می‌شوند. برای مثال اگر اکانت‌های مربوط به مواد غذایی یا فضا را دنبال می‌کنید، از این پس پست‌های بیشتری در ارتباط با این موضوعات در انتهای صفحه فید مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام همچنین از نمایش تبلیغات بین پست‌های پیشنهادی خبر داده که این پلتفرم را برای بازاریابی و تبلیغات جذاب‌تر می‌کند.

اینستاگرام می‌گوید ممکن است پست‌های پیشنهادی برای کاربرانی که تا انتهای صفحه فید پایین نمی‌روند نمایش داده نشوند. بسیاری از کاربران مدت زمان زیادی را صرف تماشای ویدیو و تصاویر استوری می‌کنند بنابراین تمایلی به اسکرول کردن تا انتهای صفحه فید ندارند.

«Julian Gutman»، مدیر بخش Instagram Feed می‌گوید: «ما می‌خواهیم محتواهای بیشتری را در اینستاگرام به شما نشان بدهیم که هم شما به آنها علاقه دارید و هم به موضوعاتی که دنبال می‌کنید ربط دارند.»

همانطور که می‌دانید صفحه Explore نیز پست‌ها و اکانت‌های جدید را با توجه به اکانت‌های دنبال شده، پست‌های لایک شده و فاکتورهای دیگر نمایش می‌دهد. Gutman می‌گوید تب Explore در مقایسه با قابلیت پست‌های پیشنهادی، محتواهای بیشتری را مرتبط با موضوعات مورد علاقه کاربر نشان می‌دهد. برای مثال اگر کاربر اکانت‌های زیادی را در رابطه با فضا دنبال کرده باشد، هوش مصنوعی اینستاگرام پست‌های علمی دیگر از جمله فیزیک را در تب Explore نمایش خواهد داد.

به گفته Gutman قابلیت پست‌های پیشنهادی تکمیل کننده تب Explore است و کاربران پست‌های پیشنهادی را پس از هر بار بازگشت به اینستاگرام خواهند دید. در صورت نمایش پست غیر مرتبط کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آیکن سه دکمه در گوشه سمت راست گزینه «not interested» را انتخاب کنند. 

[ad_2]

Source link

این نوشته در متفرقه ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *