مجموعه پیستون و میل لنگ

تصویر زیر پیستون ریختگی را نشان می دهد. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور گوشه و کنار احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را در اختیار گرفتن می­کنند. ترازو و چینش حلقه پیستون به طراحی موتور و مواد به فعالیت رفته در سیلندر بستگی دارد. صورت و طراحی موتور های شعاعی خیلی معمولی هست . و سیلندر همین موتور برای پیستون اش خیلی کوچک میباشد . نیمه بالای یاتاقان ها به قطعه موتور نصب است و نیمه زیر در محیط های یاتاقان ها کلیدی که به قطعه موتور پیچ شده اند قرار دارد. حلقه فشاری بالاترین یا نزدیک ترین حلقه به گازهای احتراق است و در معرض بیشترین مقدار خوردگی شیمیایی و همچنینی بالاترین دمای فعالیت قرار دارد. پیستون به وسیله یک لوله توخالی کوتاه به اسم پین مچ یا سنجاق چسب به میله متصل می شود. به همین استدلال هست که معاینه دقیق پیستونها می تواند به مکانیک ها یاری نماید که منشا پیدایش گونه های در موتور و یا این که تهیه نبودن موتور را بتوانند تشخیص دهند . این حرکت پیستون منجر به وجود آمدن چهار فعالیت با موتور می گردد. فشار اعمال شده خارجی فشاری هست که گازهای احتراق بر بر روی رینگ پیستون وارد آورده و سبب ساز انبساط آن می­شوند. رینگ پیستون عایق بندی محیط احتراق را از نحوه فشار داخلی و خارجی اعمال شده به آن piston 63mm berapa cc برقرار می­کند. حلقه های پیستون علاوه بر فشار داخلی، از فشار خارجی هم به جهت عایق بندی محیط احتراق بهره می­گیرند. به کار گیری ناصحیح از پیستون و مشتقاتش میتواند از مواقعی مانند ایراد در سیستم روغنکاری، به کار گیری از روغن نامناسب برای خودرو، وجود اختلال در سیستم خنککاری و رانندگی کلیدی به دور موتور بالا به مدت طولانی نشات بگیرد. روغن مازاد بعد از آن از نحوه بریدگیهای بر روی رینگ به مخزن روغن باطن پوسته موتور برمی­گردد. در اینجا بخش اعظم به بررسی وب وب سایت پیستون هوندا.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.