پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

همین حرکت پیستون سبب ساز به وجود وارد شدن چهار کار اهمیت موتور می گردد. به این عامل می باشد که برای مخازن گازهای ویژه اصلی وزن سبک به کار گیری می شود. بیش از 60 درصد اصطکاک داخل موتور از حرکت مجموعه پیستون ناشی می شود ، بنابراین این نصیب از اصلیترین بخشهای تمرکز برای بهبود کارایی موتورها است. این عبور گاز از پیستون و درون میل لنگ به تیتر دمنده شناخته می شود و برای مراقبت فشرده سازی می بایست به دست کم برسد. در حالی که ما می خوا‌هیم یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز داشته باشیم ، ما همچنین نیاز داریم که پیستون به آرامی در ارتفاع سیلندر اساسی دستکم اصطکاک حرکت نماید ، براین اساس پیستون به یه خرده فاصله نیاز دارد. پیستون های بزرگتر و فشار گاز عمده توان بیشتری را تأمین می کند. به فضاهای میان همین شیارها زمین رینگ گفته می شود. حلقه های فشاری همچنین برای انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر کار می نمایند ، جایی که مایع خنک کننده ای که از طرز جلیقه های آب جریان دارد ، پخش می شود. ترک ریز بین پیستون و دیواره سیلندر توسط حلقه های پیستون ، که در شیارهای روی پیستون در منطقه ای دارای اسمو رسم به تسمه پیستون قرار می گیرد ، لبریز می شود. پیستون خیر فقط در معرض نیروهای عمودی در زمان احتراق قرار می گیرد ، بلکه نیروهای جانبی ناشی از تغییر‌و تحول مداوم زاویه میله اتصال هم در آن موءثر است. عایقبندی محفظه احتراق و جلوگیری از نشت گازها از آن. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به عنوان گرمای تابشی به محفظه احتراق ، از طریق رینگ های پیستون و تحت میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. کارایی پیستون در اتومبیل این است که به عنوان یک پلاگین متحرک در سیلندر عمل کرده و نصیب پایینی محفظه احتراق را تشکیل دهد. به این ترتیب تنها رویه به جهت توسعه و گسترش گازهای احتراق داغ ، فشار دادن پیستون به ذیل است. هنگامی که پیستون در حرکت احتراق به سمت زیر رانده می شود ، یک نیروی جانبی را در جهت مخالف زاویه دار وارد می کند. در اینجا عمده به بررسی وب وب سایت پیستون صفر.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.