چطور وزن را کم کنیم

ایده های متعارف ما در مورد کاهش وزن – کمتر غذا بخورید ، بیشتر حرکت کنید – به اراده زیادی احتیاج دارید. شمارش کالری ، هر روز ساعتها ورزش کردن و تلاش برای نادیده گرفتن گرسنگی؟ این رنج بی نیاز است و احتمالاً اتلاف وقت و انرژی ارزشمند شماست. این کاهش وزن برای ماسوچیست ها است.

سرانجام مردم اغلب تسلیم می شوند. تمرکز بیش از حد بر شمارش کالری مطمئناً اقدامات زیادی برای معکوس کردن بیماری همه گیر چاقی ما انجام نداده است .1 خوشبختانه ممکن است روش بهتری وجود داشته باشد.

خط آخر؟ کالری تنها چیزهایی نیستند که در کاهش وزن حساب می شوند. وزن شما نیز از نظر هورمونی تنظیم می شود. اگر سطح هورمون نگهدارنده چربی ، انسولین را کاهش دهید ، احتمالاً راحت تر وزن خود را کاهش می دهید

18 نکته برتر درباره کاهش وزن
اماده ای؟ اینجا می رویم در بالای لیست (مهمترین) شروع کنید و تا جایی که نیاز دارید پایین بروید. برای خواندن همه چیز در مورد آن ، روی هر نکته کلیک کنید. شاید شما فقط به قطعه اول توصیه نیاز دارید؟

رژیم کم کربوهیدرات را انتخاب کنید
هنگام گرسنگی بخورید
غذای واقعی بخورید
فقط هنگام گرسنگی بخورید
پیشرفت خود را عاقلانه اندازه گیری کنید
مداوم باشید
از میوه جلوگیری کنید
از آبجو خودداری کنید
از شیرین کننده های غیر کالری خودداری کنید
هرگونه دارو را مرور کنید
کمتر استرس داشته باشید ، بیشتر بخوابید
کمتر از محصولات لبنی و آجیل بخورید
مکمل ویتامین ها و مواد معدنی
از روزه متناوب استفاده کنید
عاقلانه ورزش کنید
کتوزیس بهینه را بدست آورید
هورمونهای خود را بررسی کنید
قرص های کاهش وزن را در نظر بگیرید (اگر ناامید باشید)

برای پشتیبانی بیشتر از سفر خود در زمینه کاهش وزن ، به انجمن Facebook ما بپیوندید.

ترجیح می دهید ویدیو تماشا کنید؟

رژیم لاغری
5 مورد برتر
هجده نکته برای شما خیلی زیاد است؟ دوره ویدیوی پرطرفدار ما را با پنج مورد مهم دیگر بررسی کنید. برای به روزرسانی های رایگان ثبت نام کنید و به آن دسترسی سریع خواهید یافت:
آدرس ایمیل را وارد کن
ثبت نام!
سلب مسئولیت: در این راهنمای کاهش وزن ، ما یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات را توصیه می کنیم ، زیرا به نظر می رسد از رژیم های غذایی دیگر مؤثر است .3 در حالی که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارای خواص اثبات شده بسیاری است ، اما هنوز بحث برانگیز است. مهمترین خطر احتمالی داروها ، به ویژه برای دیابت ، که ممکن است نیاز به سازگاری با دوزها داشته باشد. در مورد هرگونه تغییر در دارو و تغییرات مربوط به سبک زندگی با پزشک خود صحبت کنید. سلب مسئولیت کامل
این راهنما برای بزرگسالان با مشکلات بهداشتی ، از جمله چاقی ، نوشته شده است که می تواند از کاهش وزن سود ببرد.

ما شمارش کالری را توصیه نمی کنیم ، که بحث برانگیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلیل این امر ، به راهنمای ما در مورد محدود کردن کالری برای کاهش وزن مراجعه کنید.

مباحث بحث برانگیز مربوط به رژیم غذایی کم کربوهیدرات و مصرف آنها ، شامل چربیهای اشباع ، کلسترول ، غلات کامل ، گوشت قرمز و اینکه آیا مغز به کربوهیدرات ها احتیاج دارد یا خیر.

1. رژیم کم کربوهیدرات را انتخاب کنید
سالاد کتو کاب با سس رنج
اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، از پرهیز از شکر و نشاسته (مانند نان ، ماکارونی و سیب زمینی) شروع کنید. این یک ایده قدیمی است: به مدت 150 سال یا بیشتر تعداد زیادی رژیم کاهش وزن بر اساس خوردن کربوهیدرات کمتر بوده است. نکته جالب اینجاست که ده ها مطالعه علمی مدرن ثابت کرده اند که ، بله ، به طور متوسط ​​کربوهیدرات پایین می تواند موثرترین روش برای کاهش وزن باشد.

بدیهی است ، هنوز هم کاهش وزن در هر رژیم غذایی ممکن است – فقط کالری کمتری از سوختن بخورید ، درست است؟ مشکل این توصیه ساده این است که فیل موجود در اتاق را نادیده می گیرد: گرسنگی. اکثر مردم دوست ندارند “فقط کمتر غذا بخورند” ، زیرا ممکن است منجر به گرسنگی شدن برای همیشه شود. دیر یا زود ، یک فرد عادی به احتمال زیاد تسلیم خواهد شد و غذا می خورد ، از این رو شیوع “رژیم غذایی یو-یو” است. سخت تر

مهمترین مزیت رژیم کم کربوهیدرات این است که ممکن است باعث شود شما میل به خوردن کمتری داشته باشید. حتی بدون احتساب کالری ، افراد دارای اضافه وزن تمایل دارند که کالری کمتری را روی کربوهیدرات کم مصرف کنند

شکر و نشاسته ممکن است گرسنگی شما را افزایش دهد ، در حالی که اجتناب از آنها ممکن است اشتهای شما را به حد قابل کنترلتری کاهش دهد .7 اگر بدن شما می خواهد کالری مناسب داشته باشد ، نیازی به زحمت شمارش آنها ندارید. بنابراین کالری حساب می شود ، اما نیازی به شمارش آنها نیست.

یک مطالعه در سال 2012 همچنین نشان داد افرادی که وزن خود را از دست داده اند کاهش کمتری در کل هزینه های انرژی (تعداد کالری سوخته شده در طی 24 ساعت) را تجربه کرده اند وقتی که از رژیم غذایی کم کربوهیدرات در مقایسه با رژیم کم چربی در طی نگهداری وزن پیروی کردند – تفاوت 300 کالری ، در حقیقت .8

به گفته یکی از استادان دانشگاه هاروارد ، این مزیت “برابر با کالری است که معمولاً در یک ساعت فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​سوزانده می شود.” تصور کنید که: روزانه یک ساعت تمرین کامل ، بدون اینکه ورزش کنید.

اخیراً ، یک مطالعه حتی بزرگتر و با دقت بیشتری این تأثیر صرفه جویی در متابولیسم را تأیید کرد ، در حالی که گروه های مختلفی از افراد که وزن خود را از دست داده اند به طور متوسط ​​بین 200 تا تقریبا 500 کالری اضافی در روز در رژیم غذایی با کمبود کربوهیدرات نسبت به رژیم غذایی بالا قرار دارند. رژیم غذایی کربوهیدرات یا کربوهیدرات متوسط.9

خط پایین: یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات می تواند گرسنگی شما را کاهش دهد ، و این باعث می شود غذا کمتر شود. و حتی ممکن است چربی شما را در حالت استراحت افزایش دهد. مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد که کمبود کربوهیدرات برای کاهش وزن موثر است

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *