چگونه بانک های تجاری ایجاد اعتبار یا پول

[ad_1]

با ایجاد اعتبار منظور ما این روند موجب آن بانک های تجاری این امکان را برای بیشتر سپرده می شود ساخته شده از طریق وام و این روند ایجاد اعتبار نیز نامیده می شود ایجاد پول و یا پول ایجاد شده است. با اعطای وام به مشتریان خود در بانک های تجاری افزایش قدرت خرید وام گیرنده و همچنین افزایش حجم پول در گردش است. بانک های تجاری با استفاده از حساب جاری به عنوان اساس ایجاد اعتباری و یا پول است. اما ممکن است برای یک بانک تجاری برای ایجاد اعتبار یا پول است. برای اعتباری و یا پول ایجاد می شود کل سیستم بانکی را درگیر شود.

بانک های تجاری توسط قانون ملزم به نگه داشتن درصد مشخصی از سپرده های خود را با آنها. این درصد نگه داشته و با آنها شناخته شده است به عنوان نسبت پول نقد و یا نسبت های نقدینگی و یا ذخیره پول نقد است. این انجام شده است به منظور محافظت از مشتری سپرده ها و جلوگیری از بحران های بانکی. این درصد نسبت پول نقد بانک ها را حفظ خواهد کرد است ثابت توسط بانک مرکزی و متفاوت از یک کشور به کشور دیگر. فرض کنید بانک مرکزی رفع 10% به نسبت پول نقد را پس از آن بدان معنی است که برای هر سپرده یک بانک دریافت 10 درصد از سپرده نگهداری می شود باید در بانک در حالی که باقی مانده 90% داده می شود می تواند به عنوان یک وام و یا اضافه برداشت توسط بانک. این 10 درصد نسبت پول نقد نگه داشته است و یا این سایت متعلق با بانک این بانک به ملاقات با مشتری را برداشت. روش دیگر وجود دارد که توسط بانک های تجاری ایجاد اعتبار برای مثال مرگ یک مشتری با سیاست های دولت به فروش رسید و صورت حساب های خزانه داری و همچنین از طریق فروش سهام به مشتریان و کل ،

[ad_2]

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *