چگونه به تجارت کالا – آیا کالاهای?

[ad_1]

حتی در آب و هوای اقتصادی با بازار نوسان شدید بسیاری از مردم و شرکت ها هنوز در حال ساخت پول با سرمایه گذاری در کالاها. برای سرمایه گذاران هر چند بازار کالا می تواند دلهره آور: در حالی که عملکرد بازار سهام شناخته شده حداقل در بخش های بسیاری از مردم عوام کالا در بازار است که کمتر درک شده است. برای مبتدی که مایل به یاد بگیرند که چگونه به تجارت کالا آگاهی از جنبه های اساسی از کالاها و بازار کالا ضروری است.

کالاهای اساسی کالاهای معامله با تعدادی از رایج خواص. آنها به طور سنتی اولیه کالا; است که کالا شده و پردازش شده است. نمونه هایی از این گندم و مس. آنها همچنین توافق بین المللی با کیفیت استاندارد: این مهم است زیرا معامله گران ممکن است خرید و فروش کالا بدون حتی دیدن آنها و داشتن فرصت برای تست آنها. پس از کالاها توافق کرده اند که استانداردهای تایید شده توسط مقامات خاص مبادلات کالا به کالا می تواند به سرعت و کارآمد فروخته و منتقل شده است. بیشتر این کالاها همیشه داد و ستد در برخی استاندارد وزن یا حجم مانند تن بوشل یا اونس تروی. همه این به این معنی است که هیچ haggling over یا کیفیت یا کمیت: معامله گران می توانند پایه تصمیم گیری های خود را بر شرایط بازار و سایر عوامل خارجی موثر بر قیمت.

وجود طیف گسترده ای از کالاها و می توان آنها را به سه گروه تقسیم شدند. محصولات کشاورزی شامل غلات و حبوبات و مشابه دیگر محصولات پرورشی: نمونه های سویا و پنبه و گندم و قند و شکر. آنها معمولا معامله پوند (پوند) تن یا بوشل. دیگر پرورشی کالا که داد و ستد سقوط به کلاس های مختلف: دام و گوشت کالاها. داد و ستد در پوند, این گروه شامل کالاها را به عنوان گوشت خوک منجمد شکم و گاو زنده. انرژی کالا شامل نسخه های مختلف از نفت و گاز داد و ستد بین المللی مبادلات کالا و فروش بشکه و واحد حرارتی بریتانیا بود (هر چند اتانول به فروش می رسد در گالن). وجود دارد دو گروه فلزات: فلزات گرانبها و فلزات صنعتی. سابق گروه شامل فلزات مانند طلا و نقره و معامله در تروی اونس; گروه دوم شامل مس و روی و قلع و معامله در متریک تن. هم وجود دارد تعدادی از کالاها که نمی افتد را به هر گروه خاص: در میان دیگران این شامل روغن پالم و پلی پروپیلن است.

اما هنگامی که کالا های تجاری آن است که به اندازه کافی به دانستن آنچه که کالاها عبارتند از: دانش صمیمی از کالا خریداری شده یا فروخته شده ضروری است. تعداد زیادی از عوامل می تواند بر روی قیمت هر کالا از جمله عرضه و تقاضا و شرایط آب و هوایی و بلایای طبیعی, سیاست های دولت, پیشرفت در فن آوری و بیشتر. آن را به شدت توصیه می شود که هر کسی که مایل به تجارت کالا در تحقیقات به طور کامل برای اولین بار.

[ad_2]

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *