7- تراتل را تا مینیمم آن پایین بیاورید

بنابراین استفاده از تراتل ولو در این حالت سودمند نمی باشد. بنابراین ، پمپ هیدرولیک بر اساس تغییر حجم فیزیکی محفظه پمپ کار می کند که سیال در آن آب بلوک هیدرولیک بندی شده است. اساس کار پمپ هیدرولیک ، اعمال متناوب نیروی رانش به بسته های مجزای سیال محبوس شده در فضای بین تیغه های پمپ و پوسته آن و کاهش حجم این بسته ها به هنگام حرکت ازسمت مکش به سمت تخلیه و در نتیجه افزایش فشار جریانی است. نیروی محرک پمپ هیدرولیک توسط موتورهای احتراقی و یا الکتروموتورها تأمین می شوند. پمپ هیدرولیک دنده ای دنده خارجی متشکل از دو ساخت بلوک هیدرولیک چرخدنده است که در آن شفت محرک با خار به چرخدنده محرک پمپ وصل شده است. این خودروی 424 اسب بخاری به گونه ای است که طرفداران آن حاضرند هر مبلغی را برای داشتنش بپردازند. و سیم کشی بین آنها موضوعی است که ذهن هر آماتور رو مشغول میکند.

یعنی در علم منطق دیجیتال می گوییم یا صفر و یا یک ولی در منطق فازی می گوییم بین صفر و یک نیز عدد یا اعدادی وجود دارند. اگر مقدار خروج از مرکز بین روتور و بلوک سیلندر یا بین بلوک هیدرولیک یاتاقان خارج از مرکز وبلوک سیلندر ، ثابت باشد ، پمپ از نوع جابه جایی ثابت خواهد بود. جناب نخجوانی گرامی .. نمی دونم زمان جنگ را به خاطر دارید یا نه .. در اوج شرایطی که با دشمن تا دندان مسلح بعثی می جنگیدیم ، یک مشکل در تراتل ( دسته گاز ) هرکولس ها پیش آمده بود .. و در کشور های مختلفی سانحه داده بود .. ! اگر احساس می کنید فرمون ماشین شما به اندازه کافی به سمت سمت چپ یا چرخیده نمیشه، می تونید برای رفع این مشکل End-Point رو تنظیم کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال می توانید در پایین همین برگه و در بخش نظرات سوال خود را مطرح نمایید . بعد از اینکه هلی شات و رادیو کنترل به هم متصل شدند ، می توانید توسط دسته سمت چپ دستگاه را به پرواز در بیاورید، توجه داشته باشید دسته تراتل یا همان گاز میزان قدرت موتورها را تعیین میکند پس اگر برای اولین بار با این نوع پرنده ها کار میکنید باید بسیار مراقب باشید و سعی کنید دستگه گاز را به آرامی افزاییش دهید تا هاور شدن کواد کوپتر را مشاهده نمایید.

این کواد کوپتر ها به صورت کامل ارائه می شوند، دستگاه هایی هستند که شرکت سازنده آنها را به صورت کامل همره با رادیو کنترل و قطعاتی مثل باتری، آچار، ملخ یدک ارائه مینماید در اکثر اوقات خریدار، بعد از تهیه دستگاه بسیار شوق و دوق دارد و سریعتر میخواهد پرنده را به پرواز در بیاورد، بدون آنکه توجهی به سوکتها و طریق نصب صحیح گاردها داشته باشد. در کوادکوپترهای سایما برای کانکت شدن رادیو و پرنده ، می بایست دسته سمت چپ (دسته تراتل یا گاز) را یکبار به سمت بالا فشار دهید و بلافاصله آن را به سمت پایین فشار دهید تا عملیات کانکت شدن دستگاه به درستی انجام پذیرد و چراغ های کوادکوپتر ثابت شوند . کنترل کوادکوپتر به راحتی انجام میگیرد، اهرم سمت راست برای تغییر مسیر و جهت دستگاه به کار می رود، ترتیب فرمان دادن به پرنده در صورتی که پشت دستگاه به شما باشد دقیقا همانند اهرم می باشد، یعنی اگر پشت دستگاه روبروی شما باشد با کشیدن اهرم به سمت راست پرنده به سمت راست هدایت شده و با کشیدن اهرم به سمت عقب دستگاه به سمت عقب حرکت میکند. روش کار آن به گونهای است که به هنگام چرخش چرخ دنده، میدان مغناطیسی ایجاد شده در سنسور، یک موج سینوسی ایجاد و به سمت ECU ارسال میکند.

استفاده از باتریهای نو و آکبند همیشه توصیه شده است، رادیوکنترل های کوادکوپتر های سایما ، ۴ باتری قلمی مصرف میکند که توصیه می گردد برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود از باتریهای نو و آکبند استفاده فرمایید. اتومبیل مورد بررسی ما از لحاظ چهره استاندارد است و فقط جهت شرکت در مسابقات شتاب 400 متر آماده سازی شده است، البته در کشورهای پیشرفته دنیا از لحاظ تیونینگ هم که اگر بررسی کنیم آن چنان بر روی این اتومبیل کارهای خارق العاده برای بدنه انجام نداده اند، اتومبیل مورد بررسی ما در این مقاله دارای پیشرانه BP است که در حالت استاندارد 1.8 لیتر است و حالا داستان هایی متفاوت برای پیشرانه این اتومبیل رقم خورده است و تمامی لوازم داخل پیشرانه از مطرح ترین کمپانی های دنیا خریداری شده است، با وجود هزینه سنگینی که برای مالک خودرو داشته است در عوض عملکرد و راندمان اتومبیل باور نکردنی است. مقاله زیر جهت آشنایی شما با فرایند راه اندازی اولیه و پرواز با کوادکوپتر های سایما می باشد . کنترل سرج جهت مقابله با این پدیده اجتناب ناپذیر است که در این مقاله راه حلی جهت افزایش محدوده عملکرد کمپرسور با استفاده از کنترل فازی آنتی سرج ولو و به کمک خط کنترل سرج و خط سرج بیان می گردد.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *